vette vis met borrelnootjes

dikke vis, huh!?

Neen, geen nieuw recept. Al moet ik echt eens mijn achterstand aan nog in te tikken recepten gaan ophalen. Vette vis met borrelnootjes. Wie de politieke slapstick in België van het afgelopen jaar heeft gevolgd -en wie heeft dat niet? – die kon inderdaad niet anders dan vaststellen: “Belgische politici waren acht maanden creatiever in het bedenken van culinaire beeldspraken, dan in het sluiten van compromissen.”

Daarstraks viel het me plots te binnen. Ooit postte ik deze thread op Foodlog.nl: “voeding geen verkiezingsthema in België“. Ik wist niet beter… echt niet.

En wat ik me ook nog liep te de bedenken: zou er al iemand een poging hebben ondernomen, om met bovenstaande ingrediënten culinair aan de slag te gaan?

Geef een reactie

