Nederlandse melkveehoudster Josien Kapma Ben & Jerry’s finalist met ‘Getverderrie’

bron: foodlog.nl

Regelmatig foodlog-commentator Josien Kapma deed mee een zogenaamde crowd sourcing-actie van Ben & Jerry’s. De ijsmakers zoeken naar een nieuwe naam voor een ijsje. Haar inzending – GET-FAIR-DAIRY – werd gekozen voor de finale.
U kunt op Josien’s inzending stemmen op de site van Ben & Jerry’s.

In onderstaande video legt Kapma uit wat ze met het taalgrapje bedoelt:

Deze week nog schreef ik hier nog: Ben & Jerry’s op de barricades voor fair trade… en verkoopcijfers.

Ben & Jerry’s, daar pompt Unilever dus massa’s geld in om te promoten. Ook potentieel allemaal gratis GRATIS! reclame voor de duurzame melkveehouderij. En fair trade kan eindelijk écht ergens over gaan : internationale boerensolidariteit.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s