“Help, de boeven zijn op!” – vier: Coca Cola tilt bio en fair trade op tot mainstream gemeengoed

Unilever gebruikt Ben & Jerry’s als fairtrade-vlaggeschip. Coca Cola doet de oefening over met ‘Honest Tea’ en voegt daar nog bio aan toe.

Coke-owned brand Honest Tea predicts $100m+ sales in 2013 as it ‘democratizes organics’

Seth Goldman, co-founder and ‘TEA-EO’ of entrepreneurial success story Honest Tea, tells BeverageDaily.com that Coke’s ownership has helped the brand take Fair Trade and Organic credentials into the US mainstream.

Coke-owned-brand-Honest-Tea

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s