cacaoprijs crasht: wie betaalt een behoorlijke schadepremie?

Altijd fijn als veel volk ons heeft gezien met onze wereldwinkelpromo-activiteiten, schreef ik gisteren. Ook erg fijn dat de blog steeds beter gelezen en gedeeld wordt. Mijn voorstel om de Sint voor de rechter te slepen, kende geen bijval.

Luc @Bananas4All meldt dat de cacaoprijzen momenteel crashen.

Norbert @clearchox daagt ons uit in zijn lees- en rekenwerk te duiken.

Nick en Sol zijn benieuwd naar het antwoord uit Gent.

Ook nog deze interessante tweet van Luc, om de waardeverhoudingen tussen de keurmerken op de Nederlandse markt te duiden.

En deze als uitsmijter.

2 gedachtes over “cacaoprijs crasht: wie betaalt een behoorlijke schadepremie?

    • Ik stelde aan Colruyt de vraag waar hun UTZ cacao vandaan komt en wat ze ervoor betalen. Antwoord: bedrijfsgeheim. Het reclameblaadje van Lidl bij mijn moeder stond ook weer vol UTZ sintchocolade. Herkomst etc daar hebben we het raden naar. Mss moeten we maar eens namens de Sint een open brief schrijven, met als hoofding “niet in mijn naam”.

Geef een reactie

